مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 16:002023-02-23اقتصادي

پایانه جدید در گمرک آستارا راه اندازی می شود/ تعریض پل مرزی آستارا


به دنبال ایجاد پایانه جدید در فاصله پنج کیلومتری پل مرزی آستارا هستیم که در حال حاضر پل آن به اتمام رسیده و تملک اراضی برای احداث بارانداز انجام شده است.

- ایسنا/گیلان وزیر راه و شهرسازی گفت: به دنبال ایجاد پایانه جدید در فاصله پنج کیلومتری پل مرزی آستارا هستیم که در حال حاضر پل آن به اتمام رسیده و تملک اراضی برای احداث بارانداز انجام شده است.

مهرداد بذرپاش در حاشیه بازدید از پل مرزی آستارا، با بیان طی چند ماه اخیر با مشکل تردد کامیون های حمل بار در پایانه مرزی آستارا مواجه بودیم، اظهار کرد: پایانه مرزی آستارا یکی از پایانه های اصلی ما با کشور آذربایجان بوده و لذا نسبت به حل این مشکل اهتمام کردیم.

وی با اشاره به تردد روزانه بیش از 1200 تریلی حمل بار از این پایانه، افزود: ترافیک طولانی ایجاد شده توسط کامیون ها در پشت مرز مشکلاتی را هم برای اهالی شهر آستارا و هم برای رانندگان در تاخیر ارسال کالاها ایجاد کرده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از یک ماه و نیم گذشته یک تیم را مامور به استقرار در پایانه مرزی آستارا کردیم، گفت: مشکل اصلی پل مرزی آستاراست که گلوگاه تردد کامیون ها بوده و توان بیشتر از ورودی 250 کامیون و خروجی 250 کامیون را در روز ندارد لذا از طرف آذربایجانی خواستیم ارسال کامیون ها را مدیریت کند که تاکنون انجام نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه جدید در گمرک آستارا راه اندازی می شود/ تعریض پل مرزی آستارا

پایانه جدید در گمرک آستارا راه اندازی می شود/ تعریض پل مرزی آستارا